пʼятницю, 20 квітня 2018 р.

Педагогічна майстерність вчителя як фактор формулювання інноваційної особистості молодшого школяра

      19 квітня в ПМШ № 11  відбулося чергове засідання ММО вчителів 3-х класів на тему «Педагогічна майстерність вчителя як фактор формулювання інноваційної особистості молодшого школяра».
В ході засідання Конопльова Т. В. презентувала свою збірку «Формування мовленнєвих компетентностей в учнів на уроках української мови в школах з російською мовою навчання.»
        Смирна І.Г. поділилася досвідом з питання «Розвиток екологічного мислення та екологічної культури як засіб формування життєвої компетентності школярів». Члени ММО відмітили актуальність і доречність цієї теми в сучасному житті кожної людини, а особливо дитини.
       Світлолобова М.В. і Ленець В.В. практично продемонстрували і розповіли про використання ІКТ для підвищення ефективності уроку та результативності навчання.  Вчителі наголосили на тому, що сучасний урок вже майже не можливий без використання ІКТ, що в сучасній українській школі використання ІКТ має бути звичним , бо це значно підвищує ефективність і результативність уроку.
Презентацію «Формування в учнів цілісної картини світу через проведення інтегрованих уроків» продемонструвала вчитель
     Галка Ю.С. Вона підкреслила, що оновлена українська школа не може існувати без інтегрованих уроків. Інтегроване навчання – це вимога часу, це творчість, самобутність, мистецтво педагога.
      Переглянувши інтегрований урок «Закріплення вивченого про світ тварин. Знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування задач на знаходження частини від числа», який провела керівник ММО Бесараб В. М., вчителі ММО переконалися в тому, що інтегровані уроки стимулюють пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативність учнів. Такий урок дає можливість підводити дітей до усвідомленої і емоційно пережитої потреби міркувати і висловлювати свої думки.  Вони зробили висновок, що проведення інтегрованих уроків забезпечує високу ефективність і результативність навчання.


Немає коментарів:

Дописати коментар