План роботи
методичного об’єднання вчителів
4-х класів
1.
Провести 3 запланованих засідань
методичного об’єднання згідно плану (тематика засідань надається).
2.
Запропонувати провести презентацію
дня членів М/О:
- Крамар Л.А. «Впровадження здоров'язберігаючих технологій як засіб
формування гармонійної особистості»
3.
Систематично надавати методичну
допомогу молодим спеціалістам:
- Басанська В.А. (ЗОШ № 9) – Народовській О.М. (ЗОШ № 9)
- Данівська З.Г. (ЗОШ № 3) – Кондратьєвій А.В. (ЗОШ № 7)
4.
Обмінюватись досвідом з
використання технологій інтерактивного навчання:
- Мельник Н.І. (ЗОШ № 2)
- Галка Ю.С. (НВК «Ліцей № 10»)
5.
Широко впроваджувати в роботу
методи наукового дослідження, передового педагогічного досвіду.
6.
Створювати ситуацію успіху у
молодших школярів через комунікативну компетентність.
7.
Опрацювати:
- навчальні програми, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти
і науки України, новий Державний
стандарт початкової освіти;
- нову психолого-педагогічну й методичну літературу, фахову пресу;
- досягнення психолого-педагогічної науки та перспективний педагогічний
досвід;
- творчі звіти вчителів за навчальний рік;
- різноманітність ігор, завдань,
творчих справ;
- інноваційні технології для вдосконалення техніки читання;
- звіти вчителів про курсову підготовку, атестацію.
8.
Заслухати і обговорити:
- доповіді, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів;
- аналіз якості знань, умінь і навичок учнів.
9.
На засіданнях М/О обмінюватися
досвідом роботи з питань:
- формування духовної особистості в умовах креативної освіти;
- формування здорового способу життя та вплив моралі на розвиток
особистості;
- використання технології інтерактивного навчання в початковій школі;
- виховання в учнів шанобливого ставлення до родини, народних традицій і
звичаїв, державної та рідної мови;
- використання ІКТ на уроках в початковій школі..
10.
Спланувати систему роботи з
розвитку аналітико-синтетичної діяльності при вивченні змістових ліній галузей
«Мова та література», «Математика». Використовувати системний підхід в роботі
зі здібними та обдарованими дітьми, залучати їх до участі у Всеукраїнських та
Міжнародних проектах. Створювати сприятливе середовище для розвитку
пізнавальних інтересів кожного учня.. Постіно працювати над підвищенням
професійної та загальнокультурної компетентності.
11.
Активізувати самоосвітню
діяльність педагогів у системі неперервної освіти.
План роботи
методичного об’єднання вчителів
3-х класів
на 2013-2014 н.р.
1.
Провести 3 запланованих засідань
методичного об’єднання згідно плану (тематика засідань надається).
2.
Запропонувати провести презентацію
дня членів М/О:
- Ленець В.В. «Використання інтерактивних технологій на уроках»
3.
Систематично надавати методичну
допомогу молодим спеціалістам:
- Басанська В.А. (ЗОШ № 9) – Народовській О.М. (ЗОШ № 9)
- Данівська З.Г. (ЗОШ № 3) – Малюк Я.О. (ЗОШ № 5)
4.
Обмінюватись досвідом з
використання технологій інтерактивного навчання:
- Мельник Н.І. (ЗОШ № 2)
- Данівська З.Г. (ЗОШ № 3)
5. Широко впроваджувати в роботу
методи наукового дослідження, передового педагогічного досвіду.
6. Створювати ситуацію успіху у
молодших школярів через комунікативну компетентність.
7.
Опрацювати:
- навчальні програми, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти
і науки України, новий Державний
стандарт початкової освіти;
- нову психолого-педагогічну й методичну літературу, фахову пресу;
- досягнення психолого-п6едагогічної науки та перспективний педагогічний
досвід;
- творчі звіти вчителів за навчальний рік;
- різноманітність ігор, завдань,
творчих справ;
- інноваційні технології для вдосконалення техніки читання;
- звіти вчителів про курсову підготовку, атестацію.
8.
Заслухати і обговорити:
- доповіді, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів;
- аналіз якості знань, умінь і навичок учнів.
9.
На засіданнях М/О обмінюватися
досвідом роботи з питань:
- формування духовної особистості в умовах креативної освіти;
- формування здорового способу життя та вплив моралі на розвиток
особистості;
- використання технології інтерактивного навчання в початковій школі;
- виховання в учнів шанобливого ставлення до родини, народних традицій і
звичаїв, державної та рідної мови;
- використання ІКТ на уроках в початковій школі..
10.
Спланувати систему роботи з
розвитку аналітико-синтетичної діяльності при вивченні змістових ліній галузей
«Мова та література», «Математика». Використовувати системний підхід в роботі
зі здібними та обдарованими дітьми, залучати їх до участі у Всеукраїнських та
Міжнародних проектах. Створювати сприятливе середовище для розвитку
пізнавальних інтересів кожного учня. Постіно працювати над підвищенням
професійної та загальнокультурної компетентності.
11.
Активізувати самоосвітню
діяльність педагогів у системі неперервної освіти.
План роботи
методичного об’єднання вчителів
2-х класів
2012-2013 н.р.
2012-2013 н.р.
1.
Провести 3 запланованих засідань
методичного об’єднання згідно плану (тематика засідань надається).
2.
Запропонувати провести презентацію
дня членів М/О:
- Бесараб В.М. «Розвиток пізнавальних інтересів як засіб формування
творчої особистості молодшого школяра».
3.
Систематично надавати методичну
допомогу молодим спеціалістам:
- Басанська В.А. (ЗОШ № 9) – Народовській О.М. (ЗОШ № 9)
- Данівська З.Г. (ЗОШ № 3) – Шломі Я.О. (ЗОШ № 5)
4.
Обмінюватись досвідом з
використання технологій інтерактивного навчання:
- Мельник Н.І. (ЗОШ № 2)
- Данівська З.Г. (ЗОШ № 3)
5. Широко впроваджувати в роботу
методи наукового дослідження, передового педагогічного досвіду.
6. Створювати ситуацію успіху у
молодших школярів через комунікативну компетентність.
7.
Опрацювати:
- навчальні програми, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти
і науки України, новий Державний
стандарт початкової освіти;
- нову психолого-педагогічну й методичну літературу, фахову пресу;
- досягнення психолого-п6едагогічної науки та перспективний педагогічний
досвід;
- творчі звіти вчителів за навчальний рік;
- різноманітність ігор, завдань,
творчих справ;
- інноваційні технології для вдосконалення техніки читання;
- звіти вчителів про курсову підготовку, атестацію.
8.
Заслухати і обговорити:
- доповіді, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів;
- аналіз якості знань, умінь і навичок учнів.
9.
На засіданнях М/О обмінюватися
досвідом роботи з питань:
- формування духовної особистості в умовах креативної освіти;
- формування здорового способу життя та вплив моралі на розвиток
особистості;
- використання технології інтерактивного навчання в початковій школі;
- виховання в учнів шанобливого ставлення до родини, народних традицій і
звичаїв, державної та рідної мови;
- використання ІКТ на уроках в початковій школі..
10.
Спланувати систему роботи з
розвитку аналітико-синтетичної діяльності при вивченні змістових ліній галузей
«Мова та література», «Математика». Використовувати системний підхід в роботі
зі здібними та обдарованими дітьми, залучати їх до участі у Всеукраїнських та
Міжнародних проектах. Створювати сприятливе середовище для розвитку пізнавальних
інтересів кожного учня. Постійно працювати над підвищенням професійної та
загальнокультурної компетентності.
11.
Активізувати самоосвітню
діяльність педагогів у системі неперервної освіти.
Засідання МО (серпень 2012 р.)
Засідання МО (жовтень 2012 р.)
Засідання МО (грудень 2012 р.)
Засідання МО (квітень 2013 р.)
Засідання МО (серпень 2012 р.)
Засідання МО (жовтень 2012 р.)
Засідання МО (грудень 2012 р.)
Засідання МО (квітень 2013 р.)
Немає коментарів:
Дописати коментар