План роботи




План роботи
методичного об’єднання вчителів 4-х класів

1.      Провести 3 запланованих засідань методичного об’єднання згідно плану (тематика засідань надається).
2.      Запропонувати провести презентацію дня членів М/О:
-   Крамар Л.А. «Впровадження здоров'язберігаючих технологій як засіб формування гармонійної особистості»
3.      Систематично надавати методичну допомогу молодим  спеціалістам:
Басанська В.А. (ЗОШ № 9) – Народовській О.М. (ЗОШ № 9)
-   Данівська З.Г. (ЗОШ № 3) – Кондратьєвій А.В. (ЗОШ № 7)
4.      Обмінюватись досвідом з використання технологій інтерактивного навчання:
-   Мельник Н.І. (ЗОШ № 2)
Галка Ю.С. (НВК «Ліцей № 10»)
5.      Широко впроваджувати в роботу методи наукового дослідження, передового педагогічного досвіду.
6.      Створювати ситуацію успіху у молодших школярів через комунікативну компетентність.
7.      Опрацювати:
-   навчальні програми, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти і науки України, новий  Державний стандарт початкової освіти;
-   нову психолого-педагогічну й методичну літературу, фахову пресу;
-   досягнення психолого-педагогічної науки та перспективний педагогічний досвід;
-   творчі звіти вчителів за навчальний рік;
-   різноманітність   ігор, завдань, творчих справ;
-   інноваційні технології для вдосконалення техніки читання;
-   звіти вчителів про курсову підготовку, атестацію.
8.      Заслухати і обговорити:
-   доповіді, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів;
аналіз якості знань, умінь і навичок учнів.
9.      На засіданнях М/О обмінюватися досвідом роботи з питань:
-   формування духовної особистості в умовах креативної освіти;
-   формування здорового способу життя та вплив моралі на розвиток особистості;
-   використання технології інтерактивного навчання в початковій школі;
-   виховання в учнів шанобливого ставлення до родини, народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови;
-   використання ІКТ на уроках в початковій школі..
10.  Спланувати систему роботи з розвитку аналітико-синтетичної діяльності при вивченні змістових ліній галузей «Мова та література», «Математика». Використовувати системний підхід в роботі зі здібними та обдарованими дітьми, залучати їх до участі у Всеукраїнських та Міжнародних проектах. Створювати сприятливе середовище для розвитку пізнавальних інтересів кожного учня.. Постіно працювати над підвищенням професійної та загальнокультурної компетентності.
11.  Активізувати самоосвітню діяльність педагогів у системі неперервної освіти.


 
                 Засідання МО (листопад 2014 р.)
                 Засідання МО (лютий 2015 р.)
 

План роботи
методичного об’єднання вчителів 3-х класів
на 2013-2014 н.р.

1.      Провести 3 запланованих засідань методичного об’єднання згідно плану (тематика засідань надається).
2.      Запропонувати провести презентацію дня членів М/О:
-   Ленець В.В. «Використання інтерактивних технологій на уроках»
3.      Систематично надавати методичну допомогу молодим  спеціалістам:
-  Басанська В.А. (ЗОШ № 9) – Народовській О.М. (ЗОШ № 9)
-  Данівська З.Г. (ЗОШ № 3) – Малюк Я.О. (ЗОШ № 5)
4.      Обмінюватись досвідом з використання технологій інтерактивного навчання:
-  Мельник Н.І. (ЗОШ № 2)
-  Данівська З.Г. (ЗОШ № 3)
5. Широко впроваджувати в роботу методи наукового дослідження, передового педагогічного досвіду.
6. Створювати ситуацію успіху у молодших школярів через комунікативну компетентність.
7.      Опрацювати:
-  навчальні програми, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти і науки України, новий  Державний стандарт початкової освіти;
-  нову психолого-педагогічну й методичну літературу, фахову пресу;
-  досягнення психолого-п6едагогічної науки та перспективний педагогічний досвід;
-  творчі звіти вчителів за навчальний рік;
-  різноманітність   ігор, завдань, творчих справ;
-  інноваційні технології для вдосконалення техніки читання;
-  звіти вчителів про курсову підготовку, атестацію.
8.      Заслухати і обговорити:
-  доповіді, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів;
-  аналіз якості знань, умінь і навичок учнів.
9.      На засіданнях М/О обмінюватися досвідом роботи з питань:
-  формування духовної особистості в умовах креативної освіти;
-  формування здорового способу життя та вплив моралі на розвиток особистості;
-  використання технології інтерактивного навчання в початковій школі;
-  виховання в учнів шанобливого ставлення до родини, народних традицій і звичаїв,  державної та рідної мови;
-  використання ІКТ на уроках в початковій школі..
10.  Спланувати систему роботи з розвитку аналітико-синтетичної діяльності при вивченні змістових ліній галузей «Мова та література», «Математика». Використовувати системний підхід в роботі зі здібними та обдарованими дітьми, залучати їх до участі у Всеукраїнських та Міжнародних проектах. Створювати сприятливе середовище для розвитку пізнавальних інтересів кожного учня. Постіно працювати над підвищенням професійної та загальнокультурної компетентності.
11.  Активізувати самоосвітню діяльність педагогів у системі неперервної освіти.



                 Засідання МО (січень 2014 р.)




План роботи
методичного об’єднання вчителів 2-х класів
2012-2013 н.р.

1.      Провести 3 запланованих засідань методичного об’єднання згідно плану (тематика засідань надається).
2.      Запропонувати провести презентацію дня членів М/О:
-  Бесараб В.М. «Розвиток пізнавальних інтересів як засіб формування творчої особистості молодшого школяра».
3.      Систематично надавати методичну допомогу молодим  спеціалістам:
-  Басанська В.А. (ЗОШ № 9) – Народовській О.М. (ЗОШ № 9)
-  Данівська З.Г. (ЗОШ № 3) – Шломі Я.О. (ЗОШ № 5)
4.      Обмінюватись досвідом з використання технологій інтерактивного навчання:
-  Мельник Н.І. (ЗОШ № 2)
-  Данівська З.Г. (ЗОШ № 3)
5. Широко впроваджувати в роботу методи наукового дослідження, передового педагогічного досвіду.
6. Створювати ситуацію успіху у молодших школярів через комунікативну компетентність.
7.      Опрацювати:
-  навчальні програми, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти і науки України, новий  Державний стандарт початкової освіти;
-  нову психолого-педагогічну й методичну літературу, фахову пресу;
-  досягнення психолого-п6едагогічної науки та перспективний педагогічний досвід;
-  творчі звіти вчителів за навчальний рік;
-  різноманітність   ігор, завдань, творчих справ;
-  інноваційні технології для вдосконалення техніки читання;
-  звіти вчителів про курсову підготовку, атестацію.
8.      Заслухати і обговорити:
-  доповіді, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів;
-  аналіз якості знань, умінь і навичок учнів.
9.      На засіданнях М/О обмінюватися досвідом роботи з питань:
-  формування духовної особистості в умовах креативної освіти;
-  формування здорового способу життя та вплив моралі на розвиток особистості;
-  використання технології інтерактивного навчання в початковій школі;
-  виховання в учнів шанобливого ставлення до родини, народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови;
-  використання ІКТ на уроках в початковій школі..
10.  Спланувати систему роботи з розвитку аналітико-синтетичної діяльності при вивченні змістових ліній галузей «Мова та література», «Математика». Використовувати системний підхід в роботі зі здібними та обдарованими дітьми, залучати їх до участі у Всеукраїнських та Міжнародних проектах. Створювати сприятливе середовище для розвитку пізнавальних інтересів кожного учня. Постійно працювати над підвищенням професійної та загальнокультурної компетентності.
11.  Активізувати самоосвітню діяльність педагогів у системі неперервної освіти.

Засідання МО (серпень 2012 р.)
Засідання МО (жовтень 2012 р.)
Засідання МО (грудень 2012 р.)
Засідання МО (квітень 2013 р.)

Немає коментарів:

Дописати коментар