четвер, 28 квітня 2016 р.

IV засідання ММО

Здоров'я - найвище благо!

Здоров'я основна цінність людини, без якої вона не може бути щасливою. Саме здоров'я - основа благополуччя, розквіту нації, джерело щасливого майбутнього. Здоров'я завжди було, є і буде головним чинником безпеки нації.
Добре здоров'я, гарний настрій - запорука успішності, самореалізації, самовиховання.
Саме збереженню здоров'я молодших школярів як найважливішому аспекту діяльності початкової школи було присвячено ММО вчителів перших класів, яке відбулося 27 квітня в ЗОШ №1.
Цікавою і корисною виявилася презентація вчителя Крамар Л.А. про формування здоров'язберігаючої компетенції учнів. Вона наголосила, що головна  мета сьогодення - формування здорового способу життя, підвищення соціальної активності.
Різноманітні вправи для вдосконалення техніки читання поділилася з колегами Копилова Я.В. Вона підготувала нестандартні завдання, які допомагають вчителеві виховати у дитини любов до читання.
Вчителями ММО були обговорені шляхи формування природничої компетентності та умов її розвитку. Цікавинками з цієї проблеми поділилися вчителі Колісник Т.В. і Жернова І.С.
Веселі рухливі перерви продемонструвала Кучінова Т.А., вчитель ЗОШ №7. Розум С. А, розповіла вчителям ММО про курсову перепідготовку,зміни в оформлені документації. засідання вчителів пройшло цікаво й ефективно для всіх.




Немає коментарів:

Дописати коментар