У
Національній доктрині розвитку освіти України зазначається необхідність
розвитку ініціативи та творчого пошуку педагогів. Зміни суспільного життя країни вимагають від
педагога нових підходів до навчально – виховного процесу, оновлення форм та
методів діяльності.
Методичне
об’єднання вчителів 3 – х класів, яке відбулося 5
лютого, пройшло під гаслом « Від творчого вчителя до творчого учня».
Учитель –
найвище звання, що існує в суспільстві.
Людина починається з матері, а з учителем вона продовжується. Тільки
творчий учитель, творча особистість може навчити і виховати творчу особистість
учня. Школа є тією лабораторією, де
навчають і виховують, відкривають можливості кожної дитини, допомагають їй
розвивати власні потреби. А яка школа без досвідченого, мудрого, творчого вчителя? Плани вчителя розраховані на віки, адже його
завдання – навчання і виховання майбутнього.
Ще В. О.
Сухомлинський зазначав , що робота вчителя -це
творчість, а не буденне «зштовхування» знань у дітей. Він підкреслював,
що справжній учитель – майстер не може жити без творчості і закликав вчителів
пам’ятати головне правило педагогічної діяльності : “ Обдаровані й талановиті
всі без винятку діти».
Під час
проведення засідання МО вчителі
переконалися в потребі працювати творчо і з натхненням, обговорюючи питання
творчої вітальні.
Черевко Н. М.
познайомила присутніх з особистісно орієнтованим підходом до розвитку
мовленнєвої компетентності й творчих здібностей учнів;
Желдакова О. М. розповіла про впровадження
елементів логіки на уроках української мови і презентувала методичний
посібник;
Розум С. А. наголосила на
важливості формування ключових компетентностей в учнів початкових класів;
Кемберденко Т. Ю. підкреслила значення
розвитку творчої активності учнів на інтегрованих уроках.
Із
захопленням вчителі подивилися урок позакласного читання «Зима – чарівниця», який продемонстрували
учні 3 класу ЗОШ № 9 і вчитель Басанська В. А. і ще раз переконалися, що
особистісні якості найяскравіше виявляються у творчості, яка забезпечує цілісну
самореалізацію.
Методист
міського відділу освіти Кострикіна В. В. представила презентацію на тему «
Методична компетентність вчителя початкових класів».
Підсумовуючи свою роботу, вчителі МО
зазначили, що розвиток творчих
здібностей є складною педагогічною проблемою, що може бути успішно розв’язана
на основі створення оптимальних умов розвитку творчих здібностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар