5 грудня 2013 року відбулося засідання методичного
об’єднання вчителів 3-х класів.
Під час
проведення круглого столу, який був присвячений педагогічним ідеям В. О.
Сухомлинського, було з’ясовано, що у працях великого педагога містяться майже всі положення, що
можуть бути покладені в основу сучасної концепції особистісно орієнтованого
навчання й виховання.
Головною
метою навчально – виховного процесу В. О. Сухомлинський вважав всебічний
розвиток особистості. Вся система поглядів В. О. Сухомлинського побудована на
принципі неповторності кожної дитини.
Саме з цього випливає положення про дитину як найвищу цінність.
Під час
обговорення педагогічних ідей великого педагога вчителі Розум С. А. , Бесараб
В. М. , Народовська О. М. , Данівська З. Г.
розкрили такі принципи особистісно орієнтованого навчання як:
·
неповторність кожної дитини і відсутність нездібних
дітей;
·
індивідуалізація навчально – виховного процесу;
·
отримання позитивних почуттів від навчання;
·
людяність, чуйність і тактовність по відношенню до
дитини;
·
розуміння оцінки знань учнів як інструмента виховання.
На засіданні методичного об’єднання також був присутній вчитель – логопед Литвиненко Л. М., яка
розкрила питання про порушення писемного мовлення, обумовлене загальним
недорозвитком дитини.
Вчителі
також переглянули і обговорили презентацію вчителя Ленець Вікторії Валентинівни
на тему: « Використання інтерактивних технологій як засобу розвитку творчого
мислення»
Немає коментарів:
Дописати коментар