17 квітня в ПМШ № 11 відбулося чергове засідання ММО вчителів 4 – х класів за темою «Професійна майстерність вчителя як фактор всебічного розвитку особистості молодшого школяра».
З нестандартними формами проведення уроків української мови вчителів ознайомила Крамар Л. А. Вона розповіла про цікавинки свого досвіду і наголосила на тому, що нестандартні форми проведення уроків сприяє розвитку пізнавального інтересу учнів, підвищенню якості знань.
Термін «сталий розвиток» давно увійшов в наш лексикон. Формування світогляду, що дозволяє мінімілізувати руйнування навколишнього середовища, раціонально використовувати ресурси , засвоєння учнями надзвичайно важливих навичок екологічної й соціальної поведінки , без якої неможливе створення майбутнього суспільства для наступних поколінь – це тема виступу Смирної І. Г. Під час свого виступу вона поділилася методикою залучення дітей до участі у цікавих екологічних проектах.
Про особливості роботи з обдарованими дітьми розповіли Олійник Д. С. і Шегда М. О. Вони наголосили, що однією з найважливіших умов розвитку обдарованої дитини є формування пізнавального інтересу, який є основою для розвитку пізнавальної активності учнів. Вміння знаходити обдарованих і здібних дітей – це талант, вміння їх виховувати – це мистецтво.
З психолого – педагогічним супроводом учнів із початкової школи в середню вчителів ознайомила Машко А. С. практичний психолог ПМШ №11 . Вона надала практичні рекомендації щодо адаптації учнів до навчання у 5 класі.
Було підкреслено, що період адаптації у 5 класі – один з найважливіших етапів шкільного навчання. Ефективний перебіг процесу адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі забезпечують:
- цілеспрямоване координування дій адміністрації школи, вчителів – предметників, класного керівника і батьків;
- просвітницька робота практичного психолога в колективі.
Свій досвід роботи за останні 5 років презентувала Галка Ю. С.
Вчителі ММО підвели підсумки роботи за 2018 – 2019 навчальний рік і намітила напрямки роботи на 2019 – 2020 навчальний рік.
Немає коментарів:
Дописати коментар